6 DAGAR KVAR...

... på mitt nuvarande jobb - inte 7! Jag hade räknat fel, jag trodde att jag hade 7 dagar till när jag gick på 3 dagars ledighet igår, men jag har ju tagit ledigt på lördag också! Sjukt läskigt och sjukt spännande...
.
Ja, jag har alltså fått ett nytt jobb! Det var det jag hade tänkt skriva om förra veckan men så blev det inte i alla fall (men jag skrev ju "kanske"). Men idag har jag varit och skrivit på kontraktet och varit runt och kikat - och det känns så jäkla bra! Det ska verkligen bli superkul! Men samtidigt känns det förstås jättetråkigt att skiljas från mitt nuvarande jobbgäng, jag kommer att sakna vår humor! Men det är ju lilla Åland så det är ju inte så att vi aldrig kommer ses igen.
.
För övrigt har Kent och Karlis varit över på kaffe i kväll. Det var väldigt länge sedan sist så det var riktigt kul! Tanken var att vi skulle gå och fika på stan, men det är tydligen helt omöjligt efter kl. 19 om det inte är juni-augusti. Som tur var hade vi inhandlat kaffe idag så det löste sig!
Mini-Kent! Som jag av någon anledning har bland mina bilder. Men det är inte såå stor skillnad, han är lika söt nu, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh vad kul!! GRATTIS!!!

2011-04-19 @ 22:53:16
Postat av: Ia Pakki

Haha, jag såg på Cillas blogg att du hade fått annat jobb ;) Men var? vad? hur? Hör av dig vännen! :)

2011-04-20 @ 09:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0