BRUTALT UPPVAKNANDE

Jag har sovit som en stock i natt. Totalt däckad. Jag slocknade i soffan när vi försökte se en film igårkväll, lyckades släpa mig till sängen vid 11 tiden och sedan har jag sovit tuuuuungt.
.
Min djupa skönhetssömn avbröts plötsligt när de här två busungarna ringde och sade att de och deras mor skulle komma upp och säga hej om 5 minuter.
Total panik utbröt. Inte nog med att vi låg och sov fortfarande, det ser ut som ett totalt bombnedslag här hemma (igen. jag förstår inte hur vi bär oss åt?!). Som tur är arbetar (städar) vi som bäst under stress, och hann både stiga upp, klä på oss och plocka undan det värsta på de där 5 minuterna.
.
Nu är Dixie nöjd också efter att ha fått busa lite med pojkarna. Och sedan vi åt "frukost" på balkongen, första gången i år!
Mys! Fast solen hade inte riktigt hittat fram än så det blev lite för kallt trots att det är över 10 grader varmt. Nu skiner solen för fullt, lagom tills jag ska på jobb förstås. Inte riktigt lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0