DÖD (GÅNGER TVÅ)

Idag har det vart full fart hela dagen, men i morgon är det äntligen dags för min första lediga dag (av fyra) efter åtta dagars jobb. Sjukt efterlängtad och välbehövlig ledighet!
.
Min dag i korthet? Okej:
8.30-14: Jobb. Det snurrar fortfarande i mitt huvud, och stackars Christian på IT-avdelningen börjar nog snart på allvar fundera på om jag stalkar honom...
14-17: Köra hem, ut och gå med Dixie och blåste nästan bort på köpet, handla mat (glömde hälften, som vanligt), laga mat (tidsoptimist), äta mat (tidsoptimist).
17-18.30: Byta om, åka till träningsverket, 1 timme bodycombat (de 3 musketörerna är vi).
18.30-nu: Duscha, dricka kaffe (som självklart inte hanns med efter middagen, men vad gör man inte för att komma upp i sin dagliga koffeindos?), plocka undan och städa lite i köket, vika tvätt, koka te, ta bort gammalt nagellack för att ersätta det med nytt.
Nu: Äntligen sitta i soffan med en kopp te och andas ut.
Oj vad jag har förtjänat denna. (Och en låååång sovmorgon i morgon)
.
Men det är inte bara jag som är mer eller mindre död. Eller än så länge är det väl bara jag, men Werner ska dö (okej, jag kanske är en skvätt överdramatisk) för att han gjorde så det kom mer snö i kväll. INTE okej! Jag varnade honom, men det hjälpte tydligen inte... Suck. Hur kunde han veta att det bara var tomma hot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0