FÖRLAMAD

Jag känner mig helt förlamad just nu. Sjukt rolig och trevlig påskbordskryssning med jobbgänget igår med för mycket mat, för många nätter med för lite och för dålig sömn, för mycket man vill och måste hinna med, pollenallergi inklusive kliande ögon och allergimedicin, sjukt tungt och galet roligt bodypump-pass, sen och god mat för hungrig mage och ett glas vin har tydligen gjort sitt.
.
Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig för natten redan nu. Men några timmar till måste jag väl försöka hålla mig vid liv.
Ser ni hur synd det är om mig? Ser ni hur mycket mina stackars ögon har blivit kliade idag? Ser ni att jag inte ens har orkat duscha efter träningen än?
.
Dixie vill att jag ska ställa mig på alla fyra på golvet och leka med henne. Hon är alldeles vild och har precis bitit ihjäl sin gosedjurs-gås (=det ligger gåsinnehåll (bomull) i hela lägenheten) och vill nu ha något mer levande att busa med. Jag försöker förklara för henne att jag är nästintill förlamad och kommer att slockna direkt om jag lägger mig på golvet, men hon vill inte förstå det... Någon som har en överenergisk femåring/hund att låna ut så att hon får busa av sig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0