KÄRRING

Hur kan man vara så här trött? Det är fredag, klockan är bara lite över nio, och jag kunde lätt ha gått och lagt mig redan för en timme sedan. Det blir väl visserligen inte bättre av att jag vet att jag måste stiga upp kl 6 i morgon igen (och det är ändå bara 3:e dagen av 8), men ändå!
Jag passar på att sova en liten stund med kexet som kudde. Himla praktiskt.
.
Ja. Roligare än så här blir jag nog inte idag. Jag börjar helt klart bli redo för pension. Det är tydligt.
.
Med vänlig hälsning
Kärringen

Kommentarer
Postat av: Ena delen av Piff o Puff

jag tror det är träningen, är halv död själv. Tänkte nästan gå och sova vid åtta redan så trött jag är haha, men jag pinar mig bara för att jag vill se min favvo serie :p

2011-04-01 @ 21:19:58
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0