SNYFT, BLOMMOR OCH HALSBAND

Jaha, då har plötsligt sista dagen på jobbet gått. Precis som jag trodde så började jag gråta. Ett par gånger. Men jag var ju inte beredd på att få blommor heller!
Klart man börjar lipa då! Dessutom fick jag det här gulliga kortet:
Och som om inte det var nog så fick jag ett superfint halsband också!
Inte bara symboliserar det att jag finns i deras hjärtan, som de sade (=en massa tårar), utan det är dessutom ett magnethalsband som ska hjälpa mot migrän, sömnlöshet och allt möjligt! Så himla gulligt! Tack så jättemycket!
.
Och jo, både kakan och marängerna blev superbra! Även om jag hade lite problem med att få loss marängerna från ugnsformarna... För att inte tala om hur jobbigt det är att vispa laktosfri grädde för hand... Men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0