SOLCHOCK

Inte nog med att jag och Dixie satt och solade på balkongen igår, idag har jag suttit ute nästan hela dagen och det värmer faktiskt om lilla näsan nu...
.
Igår skulle jag ha varit på discobowling med jobbgänget, men jag var så jäkla allergisk så jag inte orkade lyfta ett finger. Istället åkte jag med Christofer och Dixie ut till Saltvik och Jockes stuga där jag gömde mig inomhus och lekte med hundar, spelade TowerMadness och var allmänt osocial. "Hellre allergisk i Saltviksskogarna med sällskap, än allergisk hemma i stan ensam" som det gamla ordspråket lyder.
.
Idag har vi druckit kaffe och snackat skit i Saltvik (vi sov alltså över där, och Texas valde att sova med oss framför hans egen husse, hehe), ätit lunch, solat, ätit middag och druckit kaffe hos Christofers föräldrar, och nu är det 1, 2, 3...
Fanta och rosé! Ser ni att min näsa är lite rödaktig? Det är värre i verkligheten...
.
I övrigt tror jag inte att det kommer att hända så mycket ikväll. Dixie är totalt däckad av allt bus och all frisk luft, och vi lika så (minus busandet). Ja jag börjar bli gammal som tycker att det är sjukt skönt med en lugn hemmavalborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0