TJEJKVÄLL

När husse är på guldbankett med hockeylaget har Dixie och matte tjejkväll. Vi har varit på en långpromenad i solnedgången och konstaterat att det nu börjar bli vår på riktigt, med tanke på alla högljudda ungar (visst låter det ungdomligare om jag skriver "ungar" istället för "ungdomar"? /Tant Hanna 79 år) med moppar och cyklar.
.
Nu dricker vi (jag) ett glas vin och kollar på Körslaget i väntan på att 27 dresses (typsik tjejfilm som jag aldrig skulle kolla på annars) ska börja.
Hoppsan. Ertappad med vinglaset i käften.
.
Dixie hoppade precis upp i min famn och slocknade direkt = långpromenaden gav önskad effekt.
Matte och kexhund gillar mysiga tjejkvällar.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Gullig vovve ;)!

2011-04-16 @ 22:14:07
URL: http://nickys.se
Postat av: Cilla

Fick också lite den här "föräldrar på stan" känslan när jag och min kompis var ut och gick runt Mariehamn igår ;p

2011-04-16 @ 22:49:11
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Cilla: Haha, ja det var precis så jag tänkte! Funderade på att låna med mig Texas också så kan han, jag och Dixie gå runt på stan vid skolavslutningen och skrämma elaka små barn ;) Haha!

2011-04-16 @ 23:15:05
Postat av: Cilla

Vaaa tror du inte "barnen" är rädda för Dixie, att du måste låna Texas ? xD

2011-04-17 @ 10:11:14
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Cilla: Haha, jo men självklart är de rädda för Dixie, men det blir ju mycket maffigare om man har en farlig hund i varje hand liksom ;)

2011-04-17 @ 10:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0