Bajshumorn är på topp

Åh vilken bra dag jag har haft! Först hade vi sjukt kul på jobbet och sedan blev vi bjudna på jättegod middag med tillhörande jättegott vin till Jocke och Bodil - en helt vanlig måndag så där bara! Det gillar jag. Det var väldigt uppskattat!
.
Men tillbaka till att vi hade kul på jobbet. Alla har varit mer eller mindre sliriga hela dagen, men när Patrik sade "Nu går jag ner" och lämnade facebook helt öppet så spårade det ur. Själva facerapen var ju väldigt ofarlig, det var kommentarerna som vi hade så hysteriskt roligt åt medan vi skrev...
.
.
Japp. Vi är alldeles fantastiskt mogna emellanåt. Men hysteriskt kul var det! Jag skrattade så jag både grät, skrek och fick kramp i magen, Malin skrattade så hon fick ont i ryggen. De andra låtsades vara helt oberörda, töntigt.
.
När jag kom hem fick jag ett kärleksfullt logginlägg från Malin.
.
Behöver jag säga att jag älskar mitt jobb och mina kollegor?! Man måste ju få vara lite barnslig ibland också! Med betoning på "lite" och "ibland"...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack!! Nej då du har bra koll, varit väldigt anonym på blogg angående mitt "tillstånd" bara, vet ej vilka som läser, så först nu jag börjar skriva lite om det hela :) 20 Januari är den lilla beräknad :) känns helt fantastiskt och jag/vi är så lyckliga. dessutom flyttar vi hem till Falun imorgon också. Hoppas du mår bra!! KRAM

2011-08-24 @ 23:46:41
URL: http://singegerd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0