Ingen kattunge

Åh vilken skön dag vi har haft idag, vi har inte gjort ett skit! Jag älskar sådana dagar. Det har inte varit mycket av det den här sommaren så det behövdes faktiskt.
.
Det enda mer ansträngande vi har gjort var att laga middag, vi gjorde nämligen wienerschnitzel. Så sjukt gott! Men varje gång vi gör det tänker jag på första gången jag skulle banka till köttbitarna...
Christofer: Det är ingen kattunge
Jag: Va?
Han: Det är ingen kattunge. Du ska slå den, inte klappa den!
Och det tänker jag på VARENDA gång jag äter wienerschnitzel efter det!
.
Googlad bild på wienerschnitzel. Nu blev jag nästan hungrig igen...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha hur "klappar" ni kattungar egentligen ? :p

2011-08-21 @ 23:58:31
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0