Någon frivillig?

Nu är farmors begravning avklarad. Det var fint, men jag grät så mycket att jag fick huvudvärk. Jag fixar inte riktigt det där... Men nu är det gjort i alla fall och det känns bra.
.
MEN. Nu efterlyser jag någon frivillig som kan tänka sig att gifta sig (alt. döpa sitt barn) och bjuda mig! Jag är så less på att gå på begravningar. Får jag inte gå på något roligt som bröllop eller dop snart så tänker jag kyrkvägra! Total kyrkvägran från min sida. Och då kan ju inte jag heller gifta mig i kyrkan sedan om det någon gång skulle bli aktuellt, och det skulle ju vara synd. Eller hur?
.
Lite sådant här tack! Någon?!
(Bilden är googlad)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nå, nu är jag ju gift redan. men du fick ju faktiskt gå på bröllop ifjol

2011-08-25 @ 20:03:32
Postat av: alicia

du var så duktig idag, jag grät av saknaden och för att jag såg dig sitta och gråta,jag tänkte på dig och viktor hela begravningen,jag klarade knappt av att kolla på er för då bröt jag ihop själv.men det var fint, och vi vet att hon på sett och vis är med oss i skeppsvik och när vi äter sockerkaka och solar på deras lilla terass :) puss och kram syster!

2011-08-25 @ 20:41:31
Postat av: Hanna

Gulle Alicia, du är för underbar. Puss!

2011-08-25 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0