Springa springa springa

Det är det enda jag har tänkt på idag. Springa springa springa. Jag har sprungit omkring som en yr höna på jobbet, men jag ville ut och jogga. Inte riktigt samma sak.
.
Efter igår har jag blivit så peppad att jag idag var tvungen att distrahera mig med städning och långpromenad med Dixie för att inte sticka iväg ut och skena. Jag fick nämligen ett litet skavsår igår som jag inte skulle vilja göra värre, då kanske jag inte kan springa på hela veckan och DET skulle vara FRUKTANSVÄRT! Jag har nästan haft abstinens idag. Galet.
.
Skärmavbild från Nike+ på iPhonen igår:
.
Jag är himla nöjd måste jag säga! För jag tyckte att jag tog det ganska lugnt, det var ett bra tag sedan jag sprang 9km-rundan (min vanliga runda är 7 km) så jag hade inte riktigt koll på hur hårt tempo jag skulle palla att hålla utan ville mest bara testa så jag skulle veta till nästa gång. Dessutom var det en jäkla motvind så jag blev faktiskt överraskad - jag höll ju riktigt bra fart!
.
3:e september ska jag och mamma springa tjejmilen. Jag hade bara tänkt springa på skoj, inte fundera något mer på det, men nu blev jag lite sugen på att satsa på att komma i mål på under en timme. Springer jag som igår går det precis. Vad tror ni? Fixar jag det?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hah ja då ses vi en timme efter det när jag kommer rullandes i mål haha nae jag ska nog inte satsa på det i år.. :p

2011-08-09 @ 23:46:01
URL: http://priss.se
Postat av: Anonym

Klart du fixar! frågan är bara om jag hänger med... : ) Mamsen

2011-08-10 @ 08:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0