Avlider...

(Jag ber er på förhand ha överseende med mitt ordval idag, jag är trött - inte arg)
Fy faaan vilken jävla dag. Jag är helt jävla slut. Det har varit helt sjukt mycket på jobbet idag. Det är kul när det är lite action, det gillar jag, men när vi var som tre jävla vrak när dagen var slut då är det lite väl faktiskt. Att Daniel stod i en timme och höll på att kissa på sig innan han slapp iväg beskriver ganska bra hur mycket vi har haft.
.
Nåja, vi överlevde. Nya tag imorgon. Men jag skulle nästan göra vad som helst för det här nu:
.
.
Florida, BUBBELPOOL och bubbeldricka. Då skulle jag vara som en ny människa igen sedan. Men det är ju faktiskt bara två månader kvar så det ska jag nog överleva.
.
Eftersom jag inte har någon bubbelpool här tänker jag nu däcka i sängen en timme eller två, sedan springa ett par mil och rensa skallen, och sedan sova som en liten ängel så är jag redo för en ny galen dag imorgon sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0