Den här veckan alltså...

Den här veckan har varit helt galen... Två dagar på raken har jag slocknat direkt när jag har kommit hem, så slut har jag varit. Men nu är det bara morgondagen kvar, sedan ska jag sova i två dygn så ska jag nog börja bli som folk igen sedan!

För att ni ska få ett litet hum ska ni få en bild på mitt skrivbord som normalt brukar vara relativt tomt och städat, det kan man inte påstå att det är nu...
.
.
Nästan organiserat kaos. Igår fick jag i alla fall en välbehövlig paus i form av jättegod lunch på Havtorn med Malin, utan den hade jag nog lagt mig ner och gråtit igår tror jag!
.
.
Jättegod sallad och jag fick mig ett väldigt gott skratt som jag levde på resten av dagen, tack igen Malin! Det var en av veckans absoluta höjdpunkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0