Den sista striden

Innan jag kastar mig över julgodislagandet ska ni få dagens avsnitt av julkalendern - den sista striden. Det låter ju spännande i alla fall, ni kan väl berätta sedan om det var spännande också? (Ja jag tar för givet att ni följer min julkalender slaviskt och faschinerat ser vartenda avsnitt)
.
.
För övrigt skulle det vara snällt om ni ville vara så vänliga och skänka en och annan tanke till mig ikväll och gärna be för att jag inte ska bränna sönder mig på någon kastrull, spisplatta eller smält choklad. Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tror inte du ska rulla dem till bollar, i så fall måste den vara jättehård i början, men du hinner nog inte många innan det rinner ut... Fast om man spritsar så måste man inte ha formar, men dom blir ju svåra att flytta då :P

2011-12-21 @ 20:28:58
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0