Det var en gång...

Godmorgon! Är alla pigga och glada så här klockan 8 på lördagsmorgonen? Ingen? Nähä. Men nu ska ni få höra något sjukt, jag är faktist hyffsat pigg! Och ännu sjukare är att jag vaknade 10 minuter innan klockan ringde, det händer ju aldrig mig annars. Skithäftigt.

Om ni undrar varför jag är uppe så tidigt så har ni kanske glömt att jag jobbar varje dag ända fram till julafton, det betyder att jag ska upp imorgon också men då får jag sova lite längre i alla fall. Idag steg jag faktiskt upp lite tidigare än normalt, för ikväll är det julfest! Jag jobbar 10-15 och klockan 16 ska vi träffas hos Daniel. Alltså måste jag göra mig så färdig som möjligt redan nu på morgonen för att inte behöva stressa ihjäl mig senare.
.
Okej, nu babblar jag bara, men nu vet ni om jag inte hinner skriva fler gånger idag. Dags för dagens avsnitt av julkalendern!
.

Kommentarer
Postat av: Äriksson Ämil

Jojo vaken och pigg! Stekt kyckling till frukost like a boss.

2011-12-17 @ 08:55:31
Postat av: Sara

jag klev upp fem idag. då ville inte bebis i magen att mamma skulle sova mer så det var bara att kliva upp och äta något :)

söt du är som lägger upp mysteriet på greveholm varje dag :)

2011-12-17 @ 13:48:36
URL: http://singegerd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0