Hallååå? Motivationen? Var äääär duuu?

Jag förstår inte hur jag helt plötsligt har kunnat tappa min träningsmotivation HELT? Från att nästan få abstinens om det har gått flera dagar mellan träningspassen till att inte alls ha ork eller lust. Bara för att jag inte har hunnit träna på en vecka nu så kan jag förbanna inte motivera mig till att göra någonting ikväll när jag äntligen skulle ha tid.

Det här kan göra mig galen. Jag VET att det skulle vara så jäkla skönt efteråt, och jag VET att bara jag skulle sätta igång skulle det inte vara något problem. Och ÄNDÅ sitter jag bara här i soffan och stirrar rakt fram och undrar hur jag ska kunna motivera mig att springa nyårsruset (7,4 km eller 9,5 km) på lördag om jag inte ens orkar tänka tanken idag.
.
.
Så här jätteinspirerad känner jag mig idag... Kan ingen offra sig och komma hit och skrika på mig (ta gärna med piska för säkerhets skull) så att jag inte vågar annat än lyda? Jag skulle vara evigt tacksam.

Kommentarer
Postat av: Emil

Just do it

2011-12-28 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0