Kändischock

Dagens roligaste:
Det är lunchtid, jag håller på och grejar med skyltar, Daniel håller på och köper in varor, och vi fånar oss som vanligt. En snubbe kommer in och frågar om nån projektorgrej till iPhone. Vi vet ingenting, men det låter fränt. Han säger att han bara MÅSTE ha en sådan för alla har ju det. Daniel frågar om det är årets julklapp, snubben skrattar lite och går.
.
Jag: Hmm... Var det där Patrik Isaksson?
Daniel: Neeej... Vad skulle han göra här?
Jag: Man vet ju aldrig?
Daniel: Googla.
.
Jag googlar Patrik Isaksson, kommer in på hans officiella hemsida och hittar denna twitteruppdatering:
.
.
Behöver jag påpeka att jag var sjukt nöjd att jag hade rätt?! Framförallt med Daniels kommentar "Jag trodde ju att det bara var någon random ålänning". Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0