Troll!

Jag måste bara visa hur mitt hår ser ut just nu. Det är helt sjukt. Jag gjorde misstaget att föna det upp och ner... Visst brukar jag kunna se ut som ett troll ibland, men inte så här extremt!

.
Ja ni ser ju, det är helt stört! Megakrull helt plötsligt. Mitt hår lever verkligen sitt eget liv, ibland är det platt, ibland är det lite lockigt, ibland är det ganska mycket lockigt, och ibland kan det tydligen se ut så här. Definitivt dags att boka klipptid....
.
Jaha, då har vi ägnat ett helt inlägg åt mitt hår. Jag förstår att ni tycker att det är sjukt spännande! Nu ska jag gå och lägga mig istället, för trots att det är röd dag imorgon så ska jag jobba. Lite sovmorgon blir det i alla fall, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0