ARLANDAAAAA

Nu är vi äntligen på Arlanda! Det var sjukt stressigt hela dagen igår, och när vi till slut kom till hotellet orkade jag inte gå tillbaka till receptionen bara för att köpa internetkod bara för att blogga lite. Helt slut var jag, och min mage också. Jag åt lite för mycket av Eckerölinjens underbara skärgårdsbord (jag må vara lite partisk, men det finns så sjukt mycket gott!).
.
Och nu sitter vi alltså äntligen och dricker den efterlängtade morgonölen på Arlanda!
Skål på er! Om jag hinner kanske jag bloggar från Newark när vi mellanlandar. Annars får ni vänta på livstecken tills ikväll (eller natt är det väl här hemma då) när vi äntligen kommer fram till Orlando.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0