BILDER FRÅN DAGEN

Ja jag tänkte att ni kanske ville se lite bilder från idag? Så att ni kan drömma er bort från istiden och så där (jag försöker skicka hem lite sol och värme, men hittills verkar bara solen ha kommit fram eftersom det tydligen var -23 på holmen idag).
Jag på morgonpromenad idag. Det här var alltså kl 9 i morse, och jag hade för mycket kläder på mig. Helt sjukt najs!
.
Efter morgonpromenaden åkte vi en sväng till Florida Mall där jag bland annat köpte den här klänningen:
Nej klänningen är väl kanske inte i fokus här. Vi åt nämligen en helt underbar lunch i riktig Zac Brown Band anda vid poolen.
Det här sjunger de nämligen om i två av våra absoluta favoritlåtar. PBR (som de sjunger om i slutet på den HÄR underbara låten, "... a PBR on the way...") och chicken fried (som hela den HÄR låten handlar om, "you know I like my chicken fried, a cold beer on a friday night...").
.
Till fördrink blev det som sagt bloody mary.
Svettig och slut (efter springturen) på balkongen.
.
Och efter duschen blev det ostron, mums!
Nam nam nam nam nam.
.
Till huvudrätt blev det krabba, men det glömde jag ta kort på, sinnessjukt gott! Vill ni gissa vad hela den middagen kostade? Alltså färska ostron och färsk krabba, + tillbehör, för fyra personer.
....
17 dollar. Dvs. under 15 euro, och 150 kr. Helt sjukt.
.
Nu ska vi försöka klämma i oss lite ostar också innan vi går och lägger oss. Tänk om alla alla hjärtans dagar kunde vara så här bra?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tror inte du förstår hur avundsjuk jag är just nu.. Fyfan vad härligt det verkar! :D Hoppas ni fortsätter ha det lika bra! :D

2011-02-15 @ 10:18:54
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0