DAGENS TEMA: SVETT

Idag har det verkligen varit vamt! Men det sjuka är ju att det ska bli bra mycket varmare till helgen, vi kommer ju rinna bort då...
.
Jag var faktiskt tvungen att simma ett varv i poolen (som är så kall att man nästan förväntar sig att simma på ett isberg där i mitten) för att det blev så varmt idag. Men det är SÅ SKÖNT!
Bild från poolen igår.
.
Dessutom var jag så dum att jag var ut och sprang två varv runt sjön (blir ca 5-6 km) för en liten stund sedan. Det var inte njutningsfullt kan jag meddela. I fortsättningen blir det att springa på morgnarna innan det blir varmt. Kroppen är ju inte direkt särskilt pigg efter en dag i solen heller.
.
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan blir det bland annat bloody mary och ostron!
Svettig alla-hjärtans-dag-slängkyss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0