FORTFARANDE INGET ATT KLAGA PÅ

Idag har det igen varit alldeles otroligt varmt och fint, och dessutom har det inte varit ett endaste litet moln på himlen på hela dagen! Åh vad jag önskar att jag kunde stanna här tills snön är borta där hemma... Vi har visserligen en hel vecka kvar innan vi åker hem, men ändå.

Filosoferar och dricker öl vid poolen.
.
Klockan 18 gick jag och satte mig på balkongen och kikade på solnedgången, då var det fortfarande 30 grader varmt!
Farligt goda Cheetos, 30 grader varmt (vi har inte orkat ställa in klockan, vi köpte bara termometern för att kunna veta mer exakt hur varmt det är) och gin&tonic. Inte tokigt alls!
Solnedgång från balkongen.
.
Nu blir det grillade ribs med vitlökssmör och färsk grillad sparris! I like this.

Kommentarer
Postat av: Sara

gud så underbart!!

bor ni hos några som ni känner eller hyr ni någon lägenhet??

KRAM

2011-02-20 @ 11:51:49
URL: http://singegerd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0