MEN TACK LIKSOM

Nu har jag haft en sådan där fullspäckad dag igen med jobb, mathandlande, matlagande, 7-års kalas, träning och bastubad. Men nu har jag ledig helg! Visserligen rätt fullspäckad den med, men ändå!
.
Innan jag stupar i säng måste jag bara berätta om dagens skratt. Eller ja, det var elakt, men jag skrattade ändå. Igår gjorde jag en paketbokning och frågade om de ville ha "dubbelrum, hörnrum eller svit". Robban hörde "dubbelrum, hörnrum eller skit". Kunden hörde inte heller det sista, så jag började på allvar fundera om jag faktiskt hade sagt "skit"?!
.
I alla fall. Idag var jag på kontoret i stan, och höll på och "chattade" (inom situationstecken därför att det är via callcentret på jobbet och det används för jobbgrejer) med Robban om en annan paketbokning. Till svar fick jag plötsligt detta:
Tack. IFALL jag hade glömt det liksom. Nåja, nu finns det förevigat. Hoppas du är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Emanuell

nöjd.

2011-02-04 @ 01:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0