MENSVÄRKEN FRÅN HELVETET

Intresseklubben antecknar, jag vet. Men jag tänkte att det kanske kunde värma era små frusna skadeglädjehjärtan att höra att allt inte bara är underbart här i paradiset. När man vaknar av att man har ont, då är det riktig jävla mensvärk kan jag meddela.
.
Jag är måttligt sugen på att springa omkring i bikini idag med min uppsvällda och värkande mage, men vad gör man inte för att bättra på solbrännan! Vi har ju faktiskt bara 4 dagar kvar nu, så det gäller att ta vara på varendaste liten sekund innan vi måste tillbaka till istiden. Jag har slängt i mig 2 st 500 mg Burana, så nu ska jag gå ut och lägga mig och sova i solstolen.
Eftersom jag inte känner mig särskilt fotogenisk idag får ni njuta av en bild på en papegojblomma istället som vi hittade här utanför igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0