S T R E S S A D

Puh. Det är mycket nu. Jag har inte riktigt fattat att vi faktiskt åker i morgon, och att vi dessutom åker nästan direkt efter jobbet. Vilket betyder att jag har en hel del som ska fixas ikväll ännu...
.
Dessutom blev middagen väldigt sen eftersom vår cantadou försvann spårlöst. Helt sjukt. Jag är HELT säker på att den var i matkassen när vi kom hem och jag grävde fram tvålen. Men den är spårlöst försvunnen.
Ser ni en sådan här på något konstigt ställe är det troligtvis vår som är på rymmen.
.
Jag och Bodil har i alla fall varit på ett sjukt roligt Shake it pass ikväll. Åh, jag skulle kunna gå på Shake it varje dag!
Och vem behöver duscha när man har en liten hund som så gärna slickar en ren? Nja, jag ska nog hoppa i duschen ändå nu, och sedan blir det full fart med packandet och allt annat som måste fixas ikväll!

Kommentarer
Postat av: pelle

Usch, Florida= Vad gör man där egentligen? Stället för nollor. Urk!



= avundsjuk. Ha det förjävla grymt nu!

2011-02-09 @ 21:26:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Jenny

Förlåt att jag inte hörde av mig när jag var hem en sväng i helgen. var bara hem fram o tillbaka och stressade på som en dåre! Ni åker till Florida i morgon?! guuud vad avundsjuk jag är på er! Skulle varit kul o hunni träffat er i sthlm. men jag jobbar till 21.30 i morgon. När kommer ni tillbaka? Kanske man skulle hinna se er då, om ni inte flyger från arlanda til åland förstås! ha en underbar resa nu! många pussar o kramar

2011-02-09 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0