SPONTANMIDDAG

Det här är en riktigt bra fredag kan jag tala om. Jag, Bodil och Emma har varit och svettats och kämpat som idioter på träningsverket, så nu kan man ta helg med gott samvete.
.
Men bäst av allt var Bodils otroligt välkomna förslag om middag med vin (för det har vi gjort oss förtjänta av!). Så nu har jag precis duschat och väntar bara på att Jocke ska komma och plocka upp oss för att åka via Texas Longhorn och plocka upp maten som vi beställt (jag ska äta ribs!) och sedan hem till Jocke och Bodil.
Det gillar vi!
.
Men Dixie är trött, hon har redan busat en massa med deras lilla Dobermann-valp idag, och det lär bli ännu mer av det nu i kväll. Hon kommer att sova som en riktig liten ängel i natt! Och det kommer jag också för den delen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0