VUXENPOÄNG

Efter ett par timmar i solen idag gav vi upp och åkte till outleten en sväng, det var så sinnessjukt varmt när solen gassade på så det gick bara inte att ligga hur länge som helst!
.
På outleten skulle Christofer till Timberland, så jag följde med dit och hade absolut inte tänkt köpa något, det är nämligen inte alls min typ av butik. Men så hittade jag ett par ordentliga vinterkängor (helt logiskt när det är 30 grader varmt och stekande sol utanför)  med tjock och räfflad sula och en massa "lurv" inuti.
.
De var inte vackra, men de var på jättemycket rea och kostade bara 27 dollar, dessutom vet man ju att det är riktigt bra kvalitet och jag behöver ett par ordentliga vinterskor när jag är ute och går med Dixie hemma.
Dagens inköp, Ralph Lauren piké-klänning och Timberland vinterkängor. Matchar varandra otroligt bra om jag får säga det själv...
.
Snacka om vuxenpoäng att köpa vinterkängor när man är på solsemester, som dessutom valdes för funktionen och inte för utseendet. Jag var tvungen att ringa min far som nu befinner sig i chocktillstånd nere på Gran Canaria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0