DEPRIMERANDE

Det som stör mig mest med att jag tog bort min förra blogg (eller kanske inte mest, det värsta är väl fortfarande att alla bilder, inlägg och kommentarer är borta) är siffrorna i min FlagCounter.

När jag stängde ner bloggen hade jag bara någon enstaka besökare kvar till 1000 ålänningar. Och nu då. 100 ålänningar. Tjoho liksom. Dessutom tickar liksom siffrorna på långsammare här. Inte så konstigt kanske eftersom gamla bloggen bara dog (eller ja, det var ju jag som tog livet av den) utan någon som helst antydan om att den egentligen bara flyttade.
Jag gråter, ifall ni inte ser det.
Suck. Vad jag får lida för det där hjärnsläppet. Det är nog faktiskt lite synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha epic bild ! xD

2011-01-17 @ 16:01:16
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Cilla: Hahaha, ja jag borde nog ha blivit skådespelerska ändå, jag har nog en viss talang :D Och min bländande skönhet hade nog hjälpt till på traven :P

2011-01-17 @ 16:16:01
Postat av: Fanny

Jaa duu, jag har nog försökt smaka på Bloody Mary, men när tomatjuice är så himla äckligt :D haha! Tur att det finns annat att dricka!



Tack, ska kolla in de där me picnik!

2011-01-17 @ 16:50:24
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0