FULLT ÖS MEDVETSLÖS

Nej nej, jag har inte gått och försvunnit. Jag har bara haft en sjukt busy helg. Jobb 7.30-19 både igår och idag, visserligen med några timmar ledigt där emellan, men de har spenderats sovandes i massagestolen och på promenad med Cillas söta vovve Leo.
Fina Leo! Nu vill jag också ha en tollare! De är så fina och så lagom storlek och allt... Bilden är stulen från Cillas blogg, det var visserligen sol idag också men några meter högre snö än på bilden.
.
Igår efter jobbet bar det direkt av på rådjurshippa (jaktlaget bjuder på stor fest med god mat (bl.a. rådjursbiffar och mackor med rökt rådjurskött i det här fallet), dricka och dans), och övernattning hos "svärisarna". Det var riktigt kul, och tydligen ska jag och Kati ta jaktkort nu... Hmmm....
.
Ja, jag har alltså precis kommit hem efter att ha varit borta och flängt i ett och ett halvt dygn. Jag kommer att sova galet skönt i natt, och sovmorgonen i morgon är mycket välkommen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja har också sovmorgon imorron! Så himla skönt efter en helg då man inte haft sovmorron!

2011-01-30 @ 20:17:30
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Anonym

"svärisarna"? på riktigt?

2011-01-30 @ 21:18:06
Postat av: Hanna

Anonym: Nej, men det är kortare än "Christofers föräldrar" och jag är lat :)

2011-01-31 @ 10:29:08
Postat av: Cilla

soet :)

2011-01-31 @ 13:33:46
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0