LURAD

Jag har precis varit och fikat med mamma. Det var gott och mysigt och trevligt och allt sådant där, men jag blev lite lurad.
.
När vi kom in på Bagarstugan sade mamma "gå och sätt dig vid bordet du så går jag och beställer och så bjuder jag". Schysst, det tackar man ju inte nej till! Men två minuter senare...

Mamma: Hannaaaa....
Jag: Vad?
Mamma: Har du pengar?
Jag: Va?
Mamma: Jaa, jag har visst tagit ut kortet ur plånboken, och jag har inga kontanter heller...
.
Just det ja, då är det ju lätt att säga att att man kan bjuda!
Mamma i polkagrisparadiset.

Kommentarer
Postat av: Siolia

Ja okej, tack för en massa bra tips :D Älskar ju ägg och avokado, så tror inte det blir problem :) Åhh feta såser. MUMS.

2011-01-26 @ 15:33:01
URL: http://siolia.se
Postat av: Emanuell

HAHA!

Den där taktiken ska jag också börja med.

2011-01-26 @ 15:40:17
Postat av: Nathalie Nyrén

Dagens blogg är igång hos mig! Anmäl dig i inlägget "dagens blogg". Vinnaren väljer jag imorn! :D

2011-01-26 @ 15:59:39
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0