MINA BEN FINNS INTE LÄNGRE

Mina ben är jävligt förbannade på mig just nu och vill helst inte alls samarbeta längre. Ni kanske kommer ihåg förra gången jag var på BodyStep? Då hade jag sådan sjuk träningsvärk i vaderna att jag inte kunde få benen raka på flera dagar, framförallt inte när jag hade suttit ner en stund.
Så här såg det ut två dagar efter mitt förra BodyStep-pass, för ca en månad sedan, när jag försökte ställa mig upp.
.
Den här gången var jag alltså extra noga med att stretcha vaderna riktigt ordentligt. Men jag kände ändå lite igår. Sedan var jag på cykling. Idag är det nästan lika illa som sist. Underbart.
.
Och vad gör jag då? Jo, jag går på Shake it. Och självklart hade Fanny (som leder passet) extra mycket ben idag. Bara för min skull liksom. Det var inte bara en gång mina ben tänkte säga upp kontraktet helt och hållet. Jag trodde seriöst nästan att jag skulle ramla ihop. Och det var nästan helt omöjligt att stå på tå. Härligt Hanna.
.
Morgondagen kan bara stavas på ett enda sätt V I L O D A G. Eller ja, eventuellt kan soffliggande vara en ganska bra beskrivning också.

Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Vilken hurtbulle! HÄRLIGT! ;)

2011-01-20 @ 02:04:04
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0