OPERATION + FÖRSTA KOMMENTAREN

Det är inte alla lediga dagar man stiger upp redan halv 7. Nu under "jullovet" har det snarare varit imponerande om vi har stigit upp före 12. Men idag hade vi inget val, för idag ska nämligen Dixie opereras.

Det är inte fullt så dramatiskt som det låter, hon har bara dubbel uppsättning hörntänder och börjar bli så "gammal" (hela 9 månader nästa vecka) att det är bäst att dra ut dem så hon inte får problem senare. Men mammig som jag är så är jag förstås både orolig och nervös ändå...
Mitt lilla kex för ca ett halvår sedan.
.
Lite roligare är att kommentarsoskulden för ny-bloggen nu är tagen! Det var Cilla som hann först! (Och nu ser jag att jag måste ändra färg på länkarna i inläggen men det hinner jag inte nu...)
Jeii!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha ser ut som att jag gillar hjärnsläpp ! "Cilla om Hjärnsläpp - yay!".

2011-01-05 @ 09:53:01
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Hahaha, jaa Cilla gillar när jag får hjärnsläpp, tack för den liksom ;)

2011-01-05 @ 11:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0