TRÖTT OCH MÄTT

Det var en skum dag på jobbet idag. Det ringde nästan ingenting, och de få samtal som kom var nästan bara skumma ärenden. Men trevligt var det ändå, det är inte alla dagar vi har Zac Brown Band på repeat i bakgrunden hela dagen! Trots att det var så lugnt på jobbet var jag helt slut och däckade på soffan i en timme när jag kom hem.

Nu har vi precis vräkt i oss "medelhavskyckling" (kycklingfiléer, citronklyftor, hela vitlöksklyftor, paprika, cocktailtomater, oliver (kan hoppas över), fetaost och olivolja i ugnsfast form, 225 grader till kycklingen är genomstekt - mums!) så nu har jag världens paltkoma till på det och känner att jag lika bra kunde gå och lägga mig redan nu.
Jag tog så klart ingen bild på maten, men ni får lita på mig bara: den var god och är alltid lika god! Enkel är den också. Sjukt opigg jag ser ut förresten. Nästan lika opigg som jag känner mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0