VALPKAFFE OCH SPELKVÄLL

Det var full fart igårkväll. Först var det valpkaffe (eller valpvernissage) hos Jocke och Bodil. Förutom kaffe bjöds det på en sjukt mäktig och våldsamt god daimtårta, slurp säger jag bara! Och det lilla underverket har ni bild på här.
.
Sedan bar det av ut till jobbet för spelkväll. Vi var inte så många, men vi hade sjukt roligt! Vi spelade "Med Andra Ord", så klart. Mitt absoluta favoritspel! Och jag tror det var fler som blev frälsta för vi skrattade så tårarna sprutade och magen krampade!
Sjukt kul!
Några av deltagarna. Här hade vi en liten paus mellan andra och tredje omgången. Tre omgångar hann vi spela, men eftersom vi hade bara två lag körde vi dubbla rader så det tog extra länge! (Ps. mitt lag vann två gånger!!!)
.
Kvällens absolut roligaste var nog ändå
Ante: En grön grönsak!
Robban: MOROT!!
.
Jag skrattade så jag höll på att trilla av stolen!
.
Tack hörni, det där gör vi igen tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Siolia

Haha jag är sån jäkla tävlingsmänniska så blir helt galen när jag spelar det spelet!! :D

2011-01-27 @ 14:18:55
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0