Schysst...

Så jäkla otrevligt. Jag blir riktigt grinig. Det är nästan så att jag gråter en liten skvätt faktiskt. Och det skär lite i hjärtat måste jag erkänna. Det är verkligen synd om mig idag. Riktigt riktigt synd om mig faktiskt om vi ska vara helt ärliga. Varför? För att den här kom idag.
.
H&Ms höstkatalog. Bara några dagar efter att jag bestämde mig för att inte köpa något annat än det allra nödvändigaste för att spara så mycket pengar som möjligt till Floridaresan i februari (där blir det ju alltid så mycket shopping så det kan behövas). Och bara därför var katalogen SJÄLVKLART fullproppad med en massa som jag plötsligt akut vill ha, men som inte går under kategorin livsnödvändigt.
.
Så sjukt dålig timing! Och förstår ni hur långt det är kvar till februari?! Ojojoj...

Kommentarer
Postat av: Emma & Carita

stackars lilla Hanna! säger Emma och Carita.

2011-07-20 @ 18:01:58
Postat av: Hanna

Hihi, vad ni är söta, nu mår jag genast lite bättre! :D

2011-07-20 @ 20:03:40
Postat av: Patrik

Alltså hanna, kläder måste man ju ha! :) är dom snygga så är de ju ännu bättre :P //Patrik

2011-07-20 @ 22:04:48
Postat av: Hanna

Men Patrik, vad menar du nu? Måste man ha kläder? Får man inte gå naken?! :O Inte för att jag är så sugen på det men... Jag har nog kläder så det räcker och blir över egentligen, men det är ju så kul med nytt och fint!! :D

2011-07-20 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0