Damn you autocorrect!

Jag vet inte hur många gånger jag har suttit och skrattat mig halvt fördärvad åt andras missöden på damnyouautocorrect.com. Det är så hysteriskt roligt!
.
Jag har många gånger råkat ut för det själv, men jag har alltid upptäckt det direkt och hunnit åtgärda felet innan jag skickar iväg det. Ända fram tills i måndags...
.
Jag skrattade så jag trodde att jag skulle avlida! Jag var tvungen att lugna ner mig innan jag kunde cykla hem från jobbet, och ändå fnittrade jag för mig själv hela vägen hem. Och hur "batterin" eller "batterier" kunde bli "Mattsson", det skulle jag vilja veta...
.
Nu skulle jag så klart bara gå in på DYAC för att kopiera länken och kika lite snabbt. Jag fastnade i en halvtimme, och jag skrattade så jag grät! Jag måste bara dela med mig av en som jag inte kan sluta skratta åt. Jag tjöt och tårarna sprutade, så pass att Dixie vaknade och hoppade upp i soffan för att kolla hur det var med mig egentligen!
Ahahahaha! Penis noir! Jag dööör!!
.
Bild tagen mitt i ett skrattanfall, jag skulle bara visa mina tårade ögon då jag började tänka på "penis noir" igen och drabbades av en ny hysterisk skrattvåg! Åh, jag blev helt slut av allt skrattande. Nu kommer jag att sova gott!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha åh bara älskar autocorrect ! xD

2011-06-08 @ 23:23:47
URL: http://priss.se
Postat av: Malin

HAHAHAHHAHAAHA, herregud vad jag skrattar! Tack för dagens garv återigen! :')

2011-06-09 @ 10:55:04
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0