Det är dags för sommarloooooov!

För vissa av oss. Det vill säga inte för mig. Men jag är inte det minsta bitter. Nejdå. Inte. Alls. Kanske lite bara. En smula. Eventuellt lite mer än en smula, en limpa typ...
.
VARFÖR hade man inte vett att utbilda sig till lärare?!?!?! Varför?! Då hade man varit ledig från och med idag till mitten av augusti?! Förstår ni hur länge och hur lyxigt det är? Visst, det är väl inte för sent att göra något åt det, men det känns alldeles för ansträngande. Jag har det ju så bra nu. (Förutom att jag inte har sommarlov då)
.
För att vara lite positiv tänkte jag berätta att jag har skaffat mig en så galet skön "mysdress"! Ett enormt och tunnt linne, och stora och luftiga byxor. Det känns nästan som att vara naken, så skönt sitter de!
.
Jag tänkte visa er att det inte bara är skönt, det är snyggt också! Vad säger ni, nog kan vi väl alla vara helt överens om att jag borde satsa på en karriär som modebloggare istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0