Ibland har man tur!

Åh vilken bra dag jag har haft idag! Den började visserligen inte särskilt bra. Jag hade svårt att somna igår kväll, och hela natten har liten hund hållit på och bökat och grävt i sängen, trots att jag lade ner henne i hennes egen säng 3 gånger så var hon plötsligt där och grävde i mitt täcke och på min rygg igen.
.
När jag steg upp skuttade hon glatt ner på golvet och åt upp allt hundgodis jag hade i mina byxfickor (hur hittade hon det helt plötsligt?), sörplade i sig en halvliter (lät det som i alla fall) vatten och stod sen och klagade på att hon var kissnödig när jag försökte äta frukost...
.
Världes sötaste lilla odåga.
.
Nåja, det var ju inte det jag skulle berätta. På jobbet kom midsommar på tal, och då kom jag på att jag inte visste hur det hade blivit bestämt om midsommarafton, skulle vi ha vanliga öppettider eller lördagstider? Vill ni veta svaret? Ingendera, vi ska ha stängt! Jag är LEDIG på midsommarafton!! Tjohoo! Helt underbart, jag behöver verkligen en extra ledig dag.
.
Sedan blev dagen ännu bättre. Jag fick ett sms från Cilla där det stod: "Hanna! Brad Paisley på steelfm snart, only for you! :D". Givetvis fick jag kunder precis före den spelades, men jag hörde ändå att det var min absoluta favorit, Then. (Det var ju för övrigt Brad Paisley vi såg live i Florida i februari, det var grejer det!) Sedan gick jag in på steelfms hemsida och hittade det här i gästboken:
.
Så himla gulligt!! Jag började nästan gråta, så glad blev jag! Tusen tack Cilla, du är för söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0