Lite bilder

Nej, jag har inte varit lat de senaste dagarna (okej, kanske lite), jag har haft fullt upp med annat. Men eftersom jag egentligen inte har så mycket spännande att dela med mig av (plus att jag är trött som en liten liten apa) tänkte jag bjuda på lite bilder från de senaste dagarna.
.
Onsdag till torsdag var vi som sagt valpvakter åt Jawa. Sjukt trött liten Dobermann har somnat med Stitch som huvudkudde.
.
I torsdagskväll var vi till Niska och åt plåtbröd. På bilderna har ni Bodil och mig med vasin öl och plåtbröd med getost, parmaskinka, balsamico och ruccola (min favorit) - mums!
.
Liten solbränd sommarkille! Igår var vi nämligen ut till en av stugorna på middag i det underbara sommarvädret.
.
Efter allt äventyr på stugan var liten kexhund helt slut och kröp direkt upp på min axel och somnade så fort vi hade satt oss i bilen!
.
Idag har jag hunnit jobba, vara på studentkalas till kusin Tobias, åkt ut till stugan och kollat hur långt de har kommit med nybyggnaden (och de har kommit långt och det blir så snyggt!), och ätit räkor och ost och druckit lite vin hos mamma och pappa. En mycket bra lördag! Eller en mycket bra vecka egentligen. Det börjar ju bli sommar på riktigt hörni!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: jaha! men en sån pizza som du äter på bilden har jag ätit, skiiiitgod! hade ingen aning om att det hette plåtbröd! :)



jag är lite rädd småhundar, dom brukar vara så rädda och skälla mycket, jag gillar lite mer "rejäla" hundar, haha :D Men dendära nova scotia duck... var jättefin!

2011-06-05 @ 11:41:54
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0