Sommarhetta

Herregud vad varmt det har varit dag! Underbart. Ännu mer underbart hade det varit om jag hade varit ledig och faktiskt kunnat vara ute i det härliga vädret... Men man kan ju inte få allt här i världen I guess.
.
Vi åt i alla fall en alldeles underbart god lunch på Indigos uteservering idag! Jag höll visserligen på att rinna bort i värmen (arbetskläder och närmare 30 grader varmt går inte riktigt ihop), men det var ändå underbart!
.
Fantastiskt god toast skagen!
.
Dixie har också njutit för fullt av dagen. Hon har både hunnit rulla sig i kobajs och simmat!
.
Mitt lilla badkex! Det är ju tur att hon har lärt sig att tycka om att simma nu, annars skulle hon ju fortfarande stinka koskit, nu luktar hon bara lite. Lagom till premiärutställningen i morgon... Jag tror det är en liten dam som ska få duscha ikväll.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Lycka till på utställningen ! :)

2011-06-10 @ 21:08:02
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0