ÄGG FÅR DET BLI

Det var spännande det här med mitt plötsliga infall igår, ni vet det där att jag blev så pass avskräckt av programmet En unge i minuten att jag fick för mig att jag inte vill ha barn. Diskussionerna har varit vilda efter det! Eller ja, vilda var väl kanske att överdriva en skvätt, men jag tyckte det var skitkul.
(Ja jag vet att bilden går utanför och det ser inte klokt ut, men texten blev så liten annars och jag orkar inte göra något åt det nu.)
.
Jag älskar att Malin och Mia nästan hamnade i krig där! Mycket spännande som sagt. Och så älskade jag Myaraqs kommentar här på bloggen:
Jag är med! Jag kan helt klart tänka mig att lägga ägg, det låter mycket mer fridfult och mycket mindre smärtsamt. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det beror helt på hur stort ägget blir :S

2011-03-30 @ 06:58:03
URL: http://priss.se
Postat av: Maya

Jasså, ja det är väl en vanlig replik bland mammor :D



Ägg? Ja det skulle ju vara något, sitta och ruva :P

2011-03-30 @ 21:58:06
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0