CLOWN

Jaha, idag har var varit och jobbat på Köpmannamässan. Eller Ålandsmässan som den tydligen heter nuförtiden. Jag brukar tycka att det är jättekul att jobba på mässor, och kul var det visserligen idag också men jag är ändå lite bitter. Jag skulle ha varit ledig egentligen och självklart var det årets varmaste och finaste dag bara för det. SÅ typiskt mitt oflyt. Om jag faktiskt hade varit ledig hade det väl snöat istället.
.
Dessutom känner jag mig en aning som en clown i min "mässoutfit". Eller ja, inte helt bekväm i alla fall när man inte riktigt är van.
Den här bilden är visserligen från förra året, men jag hade samma kläder idag. Till nästa år ska jag föreslå att vi har mjukisbyxor, fårskinnstofflor och en stor t-shirt istället. Det ska ju vara hemtrevligt liksom! Tror ni jag får igenom det? Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hah om du får igenom den outfit'en då kan jag också tänka mig att stå där igen. Bah en gång men helst inte fler. Sökte efter dig i lördags när jag var där men du sku tydligen vara där idag då ;p synd annars hade jag kommit och underhållit dig en stund.

2011-03-20 @ 21:37:40
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0