DÖD, DÖDARE, HANNA

Jag höll på och skrev ett blogginlägg för någon timme sedan om hur sjukt trött jag är, och att jag är i desperat behov av mer energi. Men precis då fick jag ett sms från Bodil som tyckte att jag skulle med på cycling och bodypump. Jag vågade inte säga nej, trots att jag satt och halvsov i soffan, så då blev det bråttom.
.
Jag var rädd att jag skulle behöva ge upp efter cyclingen, jag höll seriöst på att somna. Styret såg ut som en väldigt skön viloplats för mitt trötta huvud. Men jag tog mig igenom det, inte särskilt energiskt visserligen, men ändå!
.
BodyPumpen gick bättre, tack och lov. Man behöver ju inte vara fullt så pigg för att klara av det, så det funkade ändå rätt bra. Men jag lär inte kunna gå imorgon... Men det är väl smällar man får ta.
Nu belönar jag mig själv med en Somersby. Bodil sade att vi hade gjort oss förtjänta av lite vin nu, men vi har ingen vinöppnare hemma för vi har lämnat en vinöppnare i Florida (eftersom vi inte hade någon riktigt bra där förut), en ligger i bilen, och en (favoriten) har gått sönder. Så då tager man vad man haver, och Somersby passar nog faktiskt bättre efter ett jobbigt träningspass!
.
Vad har ni för er ikväll då?

Kommentarer
Postat av: MADDES

Inte fy skam med Somersby ;)

2011-03-04 @ 18:13:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- mums med cider!

2011-03-04 @ 19:00:07
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: MADDES

Ja visst är det en härlig färg :D

2011-03-05 @ 11:51:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0