MEN VAD ÄR DET FÖR FEL?!

Alltså jag blir tokig på mig själv idag. Jag fattar inte vad det är för fel på mig. Jag är grinig som en övertrött och sockerhög 5 åring och börjar gråta för allt och ingenting.
.
Jag hade planerat att gå på BodyStep idag, och trots att jag har varit grinig hela dagen har jag inte ens tänkt tanken att avvika från den planen. Men så plötsligt, nu när jag har bytt om och allt och precis skulle åka iväg, ja då ångrar jag mig. Helt utan förvarning. Och börjar grina IGEN.
.
Jag försöker övertala mig själv att jag kommer bli mycket piggare om jag åker, men fast jag vet att jag har rätt så skiter jag i det och lägger mig i soffan och surar istället.
Moget Hanna. Allt blir säkert mycket bättre av att du sitter och surar resten av kvällen. Färdigt iklädd träningskläder dessutom... Smart. Skyll dig själv om du är lika grinig i morgon sedan.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ajjajj ! Då ska man ha någon som står och väntar på en med en stampande fot som absolut pinar en dit vare sig man vill eller inte. För det känns bättre efteråt ! Fast man inte tror det före när man grinar på en soffa och bestämmer sig för att vara en fem åring som det är synd om ;p

2011-03-21 @ 17:56:29
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0