PINSAMHETEN SJÄLV

Jag har uppenbarligen ingen bra dag idag. Som att det inte skulle ha räckt med den där micro-incidenten lyckades jag och Bodil göra bort oss inte bara en, utan TVÅ gånger i kväll på Träningsverket.
.
Eller så kan man se det som att vi bara är två lysande exempel på hur inkörd man kan bli i sina rutiner. Det låter trevligare. Kanske.
.
Incident 1 (och den överlägset värsta): Vi kommer in på Träningsverket, blippar våra kort i receptionen och går mot omklädningsrummet.
Jag: Nämen, de här bilderna är nya va? (Det hängde bilder på alla i personalen på väggen)
Bodil: Jo, det är de.
Vi tittar båda på bilderna medan vi öppnar dörren till omklädningsrummet och går in. Vi möter en karl, men reagerar inte förrän han säger "Hörnini, jag tror ni är lite på fel nu."
GAH! De har ju bytt plats på omklädningsrummen efter ombyggnaden, och jag VISSTE ju det, men jag hade inte en tanke på det och vi var för upptagna med att titta på bilderna för att se skylten på dörren... BRA jobbat!
.
Incident 2: På väg ut går vi som vanligt till vänster och hinner gå över halva parkeringen innan jag kommer på att det ju var så fullt idag när vi kom så vi parkerade bilen på andra sidan huset. Bodil försökte rädda situationen med "Jag tänkte ju bara att vi skulle få lite extra motion!". Snacka om virrpannor!
Precis så här virrig kände jag mig. Och är tydligen fortfarande, för det var inte riktigt så där jag hade tänkt att bilden skulle bli, men jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg resultatet så det fick vara.
.
Snälla Gud, låt mig ha en mindre förvirrad dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha jag tog i handtaget deras och undra varför det var en kille (skylt) på dörren och kikade på andra dörren där den borda vara. Jag gick in igenom den andra dörren väldigt osäker, hade det inte varit en tjej där inne hade jag gått ut! Har hört fler som gjort sådär. Illa att de byter omklädningsrum bara sådär haha fast vårt nya är ju riktigt najs :D

2011-03-15 @ 20:25:08
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Cilla: Haha, ja Fanny sade också att vi inte var de första och knappast de sista heller så det var ju skönt i alla fall :P Vi var så till oss och skrattade så tårarna sprutade, så vi gick bara till det närmsta, måste kolla in det nya nästa gång!

2011-03-15 @ 20:44:26
Postat av: Cilla

Jag har inte ens vågat mig till det nyaste ännu haha. Slinker in till det ny gamla och trivs bra där haha ;p För mycket nytt är inte bra det heller tsts

2011-03-21 @ 17:54:55
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0