SKÄRPNING HANNA!

Men herregud. Vad har hänt här? Har jag gått och dött eller? Jag har inte bloggat på en vecka. Det har ALDRIG hänt förut! Eller ja, inte på två år i alla fall.
.
Jag skyller allt på Sookie Stackhouse. Jag har fastnat helt i True Blood böckerna. Jag köpte den första i höstas men kom aldrig riktigt in i den, men så försökte jag på nytt nu när vi var i Florida och nu är jag helt fast. Jag är inne på 6:e boken nu... Tur att det finns så många!
Den här håller jag på med just nu, Definitely Dead. (Dixie hoppade på mig precis när bilden togs, men jag ser ju glad ut i alla fall!)
.
Dessutom har jag jobbat som en dåre på sistone. Och när mitt liv i princip bara har bestått av att jobba, äta, träna och läsa så känns det inte riktigt tillräckligt händelserikt för att dela med sig av det när jag läser om vampyrer, werewolves, shifters osv (ja jag läser dem på engelska så jag ids inte översätta till svenska, det låter plötsligt så töntigt då?) dagarna i ända...
.
Men jag ska bättra mig! Jag ska försöka i alla fall. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0