VÅR IS IN THE AIR!

Åh vad det känns vårigt idag! Plusgrader (visserligen bara 3, men ändå), solen skiner och snön smälter. Jag vill ha mer vår och bort med snön fort! Jag har till och med suttit på balkongen två gånger idag. Först satt jag och Dixie där och myste i solen och läste lite, och senare blev det kaffe och semla/fastlagsbulle där ute också. MYS!
.
Nu är jag sjukt sugen på att fixa till balkongen så den blir riktigt mysig. Just nu är den nämligen väldigt grå och "betongig", men eftersom vi flyttade hit i slutet av sommaren orkade vi inte göra något åt det då. Bland annat vill (SKA) jag ha ett sådant här "caféset" från Jula.
Våra älskade utemöbler som vi köpte till förra lägenheten får nämligen inte rum på den här balkongen, men ett sådant där set skulle passa perfekt!
.
Sedan har jag en massa andra planer också, lägga träplattor på golvet, måla lite, mer växter, kanske en liten bänk på västra kanten... Ja, vi får se vad det blir. Men caféset och trägolv ska det bli i alla fall har jag bestämt idag. Ge mig sommar (och pengar) nu!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Låter riktigt mysigt :) Längtar också efter mer vår och liten bit av sommaren också.

2011-03-08 @ 15:14:40
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0