60-talsfesten i bilder

Sådärja. Nu har jag börjat återhämta mig lite efter gårdagens fest. Det var med andra ord en riktigt riktigt bra fest! Jag hade jättekul och det var roligt att så pass många hade 60-talsinspirerad klädsel. Och det var underbart att få träffa nästan hela gänget igen! Jag var duktig och tog en del bilder under kvällens gång, så here we go!
.
Det var himla bra servering på bussen, så skulle det alltid kunna vara tycker jag! Gustaf hade smugglat med sig en lonken som han hade tänkt dricka i smyg, han tyckte att charmen med det försvann lite när det delades ut hur mycket dricka som helst i bussen och alla satt med minst en lonken/öl/somersby i handen, haha.
.

Cilla och jag i våra snygga 60-talsoutfits! Jag är lite avis på Cillas hår fortfarande. Jag har för övrigt inte vågat ge mig på att reda ut mitt än, tack vare en massa tuperande och en halv flaska (eller säger man burk?) hårspray ser mitt hår ut som ett enda stort skatbo idag.
.
Varmrätten.
.
Är ni förvånade över att min servett såg ut så här? Om ni läste det HÄR inlägget så är det väl knappast någon överraskning.
.
Jens med Gittans handskar, otroligt snyggt måste jag säga!
.
Söta Gittan och Peter.
.
Peppe, jag, Gustaf och Carita.
.
Galna Maéva! Hon körde som en dåre över fartgupparna när vi åkte för att hämta Robban, vi trodde allihopa att vi skulle dö!
.
Gustaf och Ann i livsfarlig bil. Huvuden slogs i taket och lonken regnade över oss när vi flög över gupparna.
.
Gustaf, jag och Robban stod vid baren och hängde.
.
Tack alla inblandade för en grymt rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Shampoo X2 och en fet och länge hårinpackning plus lite olja i efter är mitt hår nu som förr :D Det satt bra kan jag säga hahaha. Vilken tur att jag inte levde på 60-talet så jag behövde göra om detta de flesta dagarna ;p



Riktigt bra kväll! Maten skulle man kunna diskutera men som sagt, människorna och kvällen överlag var super bra ! Jag hade jätte roligt !

2011-05-28 @ 16:38:43
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Det låter bra, då ska jag också testa den kuren ;) Haha, ja jag håller med! Fatta hur slitet hår man skulle ha då?!



Håller med! Maten var ju inte särskilt spännande, men den kanske var 60-tal? Men superkul var det!

2011-05-28 @ 17:58:51
Postat av: Gustaf

Härliga bilder, härlig fest! Man kan nästan se hur min lonken är på väg att bespridas över oss i bilen :D

2011-05-29 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0