Det är dags för....

... Fredagsmyyyys! Eller snarare fredagsstäd om jag ska vara ärlig. Jag och Dixie har haft brorsan över på middag, mycket trevligt. Men nu är det slut på det trevliga för en stund, för nu ska här städas!
.
Eller ja, vi ska väl inte städa tills vi storknar, men i alla fall plocka undan lite och så där, så att vi kan överraska husse med en relativt städad lägenhet när han äntligen kommer hem ikväll.
.
Om vi orkar ta oss upp ur soffan det vill säga...
Vi har det ju så skönt här, jag och min lilla papegoja som alltid vill sitta på axeln (eller ligga som en boaorm runt nacken). Lite mys förtjänar vi nog faktiskt först innan vi sätter igång!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hur blev håret ? Kan jag se någon antydan till rött där eller ? >.<

2011-05-20 @ 19:14:37
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Cilla: Jo, lite rött blev det! Men fortfarande inte riktigt så rött som jag hade tänkt mig, men jag är nog rätt nöjd ändå :) En av killarna på jobbet märkte direkt att jag hade färgat det dagen efter, så lite skillnad måste det ju ha varit (killar är ju annars blinda för sånt)! ;P

2011-05-20 @ 20:04:31
Postat av: Cilla

hahaha ja då måste det nog varit någon skillnad för som sagt de brukar ha en tendens till att vara blinda ;p

2011-05-20 @ 23:27:27
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0